Gyakori kérdések

Szoftverünkkel kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdésekre találja meg itt a válaszokat. Amennyiben kérdésére nem talál választ oldalunkon, keresse Ügyfélszolgálatunkat az ismert elérhetőségeken!

A jövőben elérhető a Szabályzatok Komplex Gyűjteménye program asztali verziója?

Nem, a jövőben Szabályzatok Komplex Gyűjteménye Online verziója rendelhető meg Kiadónktól. 2015-től csak web felületen lehet elérni a szoftvert. Aki rendelkezik már a program asztali verziójával, azt továbbra is tudja használni, azonban a frissítéseket az online verzióból importálnia kell az asztali verzióba.

Mikor jelenik meg a program frissítése?

Évente két alkalommal frissítjük a dokumentumokat, tavasszal és ősszel. A tavaszi frissítés március/április hónapban, az őszi frissítés október/november hónapban jelenik meg.

Mit kell tennem, hogy frissítve legyenek dokumentumaim?

A frissítés csak előfizetőink számára elérhető szolgáltatás. Ügyfeleinknek arra kell figyelni, hogy esedékes számlájuk rendezve legyen.

Mit tegyek, ha nem tudok belépni?

Ellenőrizze felhasználónevét és jelszavát. Ha továbbra sem tud belépni, keresse Ügyfélszolgálatunkat!
Felhívjuk figyelmét, hogy a programba való belépés, csak a számla kiegyenlítése után lehetséges.

Szoftver indítása / Bejelentkezés

Az online verzióhoz használatához, kattintson a "Program indítása" gombra.

Már rendelkezik előfizetéssel?

Amennyiben korábban előfizetett szoftverünk asztali verziójára, útmutatónk segít abban, hogy eddigi dokumentumait a program online verziójában használhassa. Útmutató megtekintése lépésről-lépésre!

Ügyfélszolgálat

+36 1 428 38 00